Saturday 30 April 2011

header :DD

talk about header ni . ramai jugak yang tanye ima wat macam mane sume . ima pelik gak . lawa sangat ke ? biase je nampak . blog orang orang lain lagi canggih kot . haha . tapi kalo nak taw jugak jawapan nye . haaaa senang je , jeng jeng jeng edit je lah . HAHA . pandai pandai lah mengEDIT photo . tapi header ima tu , ima gune cd . dulu ade dapat cd mase beli camera . da lame dah cd tu .  hee . ny baru je tuka header baru . hehe . nanty da bosan buat baru lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi . penat lah pulak . ngee ~

 my first header  <3 <3 baru gune 3 hari dan bosan then tuka lah dengan yang baru pulak . hee ^^


pastu tadi baru je ciap edit new header ! i love it so much ( for tis time ) :DD x lame kemudian nanty kebosanan aku mule menyelinap . HAHA .macam mane dengan header baru ima ny ? ok x dari yang lame ? hihi ^^


after edit my header , ima teringat lah kat bff ima sorang ny . SARA JOHARRY name nye ha . dia nak soh ima aja wat header macam ny . tapi susa nak aja sebenar nye . hehe . soo , ima terlebih rajin pulak tadi . carik lah gamba gamba sara ny yang lawa lawa , cun cun . dah jumpe ape yang diingini , mule lah mengEDIT header for MY BESTFRIEND ni . cam mane sara ? ok x nyh ? sory aku wat simple je ny . nanty akan datang aku wat lagi lawa ye tok kau sayang . amek ny wat header kau taw . letih aku wat semate mate untuk kau ny . hargai lah pengorbananku ini sara . HAHA . mengade pulak ayat tu kan  ^^  sebenar nye time aku nak edit tu , aku x taw kau nak macam mane . so aku buat simple je lah  for first time aku buat untuk kau ny eyh . harap kau terime lah header yang susah payah aku wat tok SARA JOHARRY yang TERSAYANG ni ye  ^^  love you sara <3


okay . dah penat mengEDIT gamba and update blog ni . hehe . nak tidoo pulak . esok akak tunang . kang bangun lewat pulak . nyte nyte . sambung lagi nanty ^^ bye .

1 comments:

FEEZA JASNI said...

mcm mner kak ima edit header ??

COPYRIGHT@hak milik IMAsahaja