Thursday 23 June 2011

friends in UITM bukit mertajam


nur amalina ( lin )

lin ni amek kos kimia . gile power kan ? kalau aku , pening kepale tengok kimia sane sini . huh . nanti jadi ahli kimia lah kawan aku sorang ni . kiteorang kenal mase minggu MDS . time tu dalam dewan tengah kene menari kot . dye dengan shy duduk belakang aku time tu . then macam mane bole bertegur . tak ingat sangat dah . pastu terus kiteorang rapat . taw pulak same tingkat blog intan same . lepas je hari tu kiteorang dah pegi same same , makan same same , beratur same same sume . nasib baik dye same kepale je . gile gile jugak lah dye ni . hahaha . lupe pulak lin ni orang pining je . 


nur wahida ( ida )

ni pulak ida . dye ni orang panggil kechik coz dye kechik sangat . dah la pendek . hehe  ( ida , jangan mara ye . kechik tu cute kan ) haha . ida ni pulak amek tourism . fakulti hotel dan perlancongan . same fakulti dengan aku jugak la . ida ni pulak aku kenal sebab dye ni roomate lin . then time MDS tu kiteorang jadi geng skali . dye ni kadang kadang cerewet sikit . then suke pukul bahu aku , tarik telinge aku . abis tudung aku rosak sebab dye . hahaha . dye orang perak . pekat perak dye ha . haha


nur athirah ( tyra )

ni pulak tyra . dye amek tourism same dengan ida . same kelas lagi tu . best la dyeorang same class . budak ni pulak aku jumpe tepi jalan . HAHA . time tu kiteorang salah jalan . aku , lin , ida , shy salah jalan . then dye skali same salah jalan . dye sorang sorang lak tu time tu . pastu , dye selalu ikot je kiteorang , bertambah lah sorang lagi dalam geng kiteorg . dye ni pon gile gile ., lagi gile kot . haha . tapi antare kiteorang , dye ni kat tingkat 5 . sekarang dye buzy dengan pakwe dye je memanjang . haha . 


shy

ni shy . ade same cos dengan lin . same kelas dengan lin . so , dalam geng aku ni , aku sorang je xde kawan same kelas . huh . ape lah dyeorg ni . shy ni aku kenal skali dengan lin . dye dok dengan lin time mds tu  shy pegi MDS jap je . rabu dye balik coz ade hal . then x sempat rapat sangat . tapi satu geng . sekarang dah gili gile sume . tapi shy jarang lepak skali coz dye dok kat kristal . jaoh pulak sorang ni tercampak . ape lah . 
   

ni lah geng aku . tapi tyra xde pulak dalam ni . dye x ikot time ni  . ape lah .


0 comments:

COPYRIGHT@hak milik IMAsahaja