Sunday 26 June 2011

LDK and BOWLING .


hi hi , saye chef ima . HAHAHA :DDD
semalam , sem 1 ade LDK (latihan dalam kumpulan)
best jugak . magic same group dengan aku . haha . kiteorang kite berlakon la . macam macam . seronok lah jugak . then ade lah sorang mamat tu kan dok tengok je dari awal . aku buat bodoh je la kan . then time petang pukul 6 dah abis tu , jalan lah dengan magic and kawan kawan nak balik . then laki ni ikot je skali . pelik jugak kiteorang . then dye dah bla kan . 
pastu before aku masok bilik , aku g toilet bawah sambil pegang beg aku tu . then ternampak something kat beg . rupe rupe nye , name budak laki tadi uh . actually , mule mule pegi LDK tu , kiteorang sume kene tulis name kat kertas tampal kat baju . name tu lah dye lekatkan kat beg aku . siap ade num fon agy tu . hesh . ape lah . bile mase dye lekat kan pon aku x perasan . patot time kiteorang jalan nak balik tu , tibe tibe dye kate , aku tahu , orang lain x taw num dye . suddenly je dye cakap macam tu . pelik gile kiteorang . before program abis kene list down kan ape yang kite taw , orang taw . ape yang kite taw , orang x taw . ape yang kite x taw orang taw . ape yang kite x taw , orang lain pon x taw . best jugak la . macam macam jawapan ade . haha . 


then dah abis LDK pukul 6 tu , aku kene berkumpul depan unit sukan coz nak pegi bowling . dah bayar dah . menyesal rase time tu coz dye buat mase yang same dengan LDK tu . penat gile kot . ngantok x payah cakap la . mate rase nak pejam je . hesh . kiteorang main group . magic mule mule nak ikot then kawan dye dah pegi dulu . it's okay la . x kesah pon . dah naik bas sampai sane , kol 8.30 baru nak mule game . group ima due orang tu power gile kot . amy dengan akak liyana . huh . gile power sangat . siap bawak bole sendiri . aku tengok dah takot . haha . tapi pikir nak main seronok seronok je . tapi kiteorang x balik dengan tangan kosong la . menang team wanita johan . HAHA . balik uitm pukul 12 lebih sampai . fuh . gile penat . balik je , pegi mandi jap then tidoo . haha





0 comments:

COPYRIGHT@hak milik IMAsahaja