Sunday 29 May 2011

yeee . sekarang aku dah jadi siswi uitm penang !!

huh . seminggu aku tak dapat nak online ! akhirnye .. aku dapat online hari ni pukul 10 malam . huh . aku lege sangat . dapat komp terus bukak facebook ! WOW . banyak nye friend request . baru 7 hari x online ! thankz sume yang add aku :DDDD suke suke . notification x payah cakap lah . panjang giler uhh ! gembire nye dapat online hari ni . HAHAHA

okay , sebenarnye , banyak sangat aku nak bercerite ! tapi aku x pat nak online lame lame . satu lagi gamba xleyh nak masok . payah pulak nak kene sambung usb bagai bagai . then aku bercerite lain kali lah . HEHE . 

topic yang aku nak bercerite nanti ^^

  • pandangan pertame datang sini !
  • minggu orentasi yang tersangat letih !
  • nak kenal kan kawan kawan baru aku !
  • pasal UITM BUKIT MERTAJAM !! 
  • ha ! pasal perpisahan aku dengan SARA JOHARRY pon xsempat lagi nak update ! banyak gmba nak letak . 
tunggu aku update sume tu taw kawan kawan ! jangan lupe bace 

minggu depan aku balik umah nak amek laptop aku kat umah !! wah . x sabar  gile . hehe . nanti tiap malam aku akan update blog aku ni . xkan aku bia kan kosong begini . haha

ha ! aku punye kos kulinari kene bayar banyak sangat . huh . mane aku nak cari duet ni . hesh hesh . payah . uniform SAHAJA pon dah RM450 . satu buku chef tebal RM150 . huh . mane lah nak mencarik duet ni ha . dah lah lepas ni aku kene alah berjimat cermat gile gile . susah nye . first time kot aku berdikari . hehe

huh . mase x panjang lah nak bercerite sume . aku kene online lain kali pulak . tutup ni pukul 11 malam . kejap je agy . waaa . haha . 

to MY FAMILY and SARA JOHARRY
i miss you all ! nanti minggu depan aku balik ye . tapi akuxsempat la nak jumpe sara . aku balik 3jun kau dah pegi 1jun . hmm . sedeyh nye aku xdapat nak jumpe kau lagi . tggu raye lah baru aku dapat jumpe kau . jangan lupe aku kat sane nanti taw sayang !

bye bye . esok dah mule kelas pukol 8pagi . hehe . TAKOT , RISAU , GEMBIRE , sume ade ! HAHA
muahhh sume 

4 comments:

Mun said...

all the best tau kat sane :D blaja rerajin..

intannursyatila said...

beljar rajin2 jgn main2 sgt tau.. ingat mak abah tau...

nora comey said...

sedey gak bace blog mu ni...

ima sahaja said...

biase lah aku kan jiwang . haha

COPYRIGHT@hak milik IMAsahaja